2018. május 5., szombat

Francesco Cinzano, hatalmas, min 3l-es, 60-as évek - Jelenlegi ára: 10 600 Ft

Münchenből hoztam, a képek szerinti jó állapotu. Még parafa dugó van benne, tetején a záró kupak műanyag. Szerintem originál, de még hasonlót nem találtam a neten. Először a60-as évekre tettem, de később hasonlókat emelgettek az amerikai katonák a 40-es évek elején, ezért lehet az a kor is. A net szerint az 1800-as években is volt cinzano. Nem tudom, de nagy üveg, 50cm magas, 14cm széles, a benne levő ital alul zavaros. Persze amit kintről hoztam és e kori volt mind zavaros volt, és mindegyikből mintha hiányzott volna egy kicsi. Az van ami a képen, köszönöm. Nem postáznám merttörékenyként horror lenne, a foxpost meg nem tudom törékenyt visz e. Köszönöm. Nem inni ha nem reklám célra, kirakatba, kocsmába látok benne lehetőséget.

Jelenlegi ára: 10 600 Ft
Az aukció vége: 2018-05-07 17:22 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése