2020. november 21., szombat

2 db Svájci mechanikus, felhúzós karóra egyben! leírást olvasd el! 1ft nmá! Roamer, Oris - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható 2db mechanikus, felhúzós svájci karóra egyben. Egy Roamer és egy Oris.  
Az aukció már futott korábban, de sajnos hibásan automatának voltak az órák megnevezve, mivel utólag már futó aukciót nem tudtam átírni, így újra indítottam a megfelelő paraméterekkel. Minden kedves előző licitálótól ezúton kérnék elnézést és megértést.
A Roamer-hez nincs szíj, felhúzásra működik, jár. Tudomásom szerint a szerkezet ép teljesen, de eszköz hiányában nem tudtam kinyitni, szétbarmolni nem akartam.
Az Oris-nak sajnos a koronája letört így azt külön adom mellé. Felhúzni, kipróbálni így nem tudtam, tudomásom szerint a szerkezet ép.
Egyéb információt nem tudok adni az órákról, a legmagasabb licit viszi! Kérek mindenkit, az olvasott információk tudatában licitáljon.
Személyes átvétel, vagy foxspot automata/házhoz.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-11-21 15:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése