2021. július 2., péntek

Fiú Ruhacsomag 122-128 - Jelenlegi ára: 4 000 Ft


22 db-os Ruhacsomag 122-128 méretben 
1 db farmer jellegű nadrág állítható derékkal
4 db melegítő nadrág (az írás a egyes térdein megkoptak, az egyik egy felyen szálszakad, fotóztam)
8 db  térdnadrág és rövid nadrág vegyesen
3 db póló
4 db nyári trikó (az egyik alul a varásnál elvált, fotóztam. )
+ 1 db ajándék széldzseki (sajnos nem tökéletes, a kapcnija szakadt, de legombolható, valamint a sz egyik zsebénél megvarrásra került. Mindkét hibát fotóztam. )
A csomagot egyben szeretném eladni, kedvező turkálós darabáron)
Több márkás darab is van benne 
( Zara, George, peppers, Tom Taylor, Jasper conb)
Kérésre szívesen megmérem bármely darabot.  
Valamennyi ruha gyermekem kinőtt ruhája,  
A hibákat fotóztam, ezeken kívül más hibát nem találtam.
Valamennyi ruha tiszta állapotú, viszont vasalatlanok.
 
Köszönöm, hogy benéztél hozzám.  
Ha kedved és időd engedi, nézz szét nálam
számtalan gyermekholmit megtalálsz.  


Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2021-07-02 13:40 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése