2021. augusztus 31., kedd

MASNI - Fiatal nőstény cica ingyen - Jelenlegi ára: 0 Ft

Ingyen elvihető nőstény cica, fehér-cirmos. 2021. május 4. -én ipartelepről mentett. Bizalmatlan, ijedős volt - amin nem is csodálkoztam. A farka egy helyen meg van törve - biztosan volt valami balesete, + a bal szemével nem lát, szürke. Már hasas volt.  
Állatorvoshoz vittem. Másfél - kétévesnek tartották. Megvizsgálták, oltást, féregirtót megkapta, fülatka kezelések is megtörténtek. A szemére kétféle cseppet, egy krémet írtak fel, de sajnos nem javult, nem lát vele. (Meg lehet próbálni kifejezetten macskák szemével foglalkozó orvost felkeresni - kaptam is két nevet. )
Május 16. -án 5 kölyke született!!! Nagyon odaadó, gondos anyuka volt! Mikor már nagyobbak lettek a kölykök, jókat játszottak együtt.
Augusztus 12. -én ivartalanítása is megvolt. A műtét jól sikerült, minden rendben.
Játékos, szeretetéhes cica. Nagyon kívánja a simogatást, szeret / próbálkozik az asztalnál szaglászni, de hangos szóra rögtön elszalad. Ölben még mindig nem marad meg.
Elnézést a "Használt" jelzőért, nem tudtam másképp beállítani!

Jelenlegi ára: 0 Ft
Az aukció vége: 2021-09-01 04:54 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése