2021. szeptember 4., szombat

H&M kisfiú kabát, 12-18 hó, 86-os Minden 1 ft-ról! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó kisfiú bomber kabát, bársony anyagból, bélelt. 86-os, 12-18 hó.
Nézz szét nálam, rengeteg új/újszerű ruha, cipő kerül feltöltésre! Költözés utáni második szelektálást tartok, így várhatóak lakberendezési tárgyak is!
Csomagot egy héten belül összevárok, de mindenképpen vedd fel velem e-mailben a kapcsolatot, ha több termék lejártára vársz! Az aukció lejárta után illetve vásárlás esetén 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot, és egy héten belül történjen meg az utalás, ellenkező esetben a terméket negatív értékelés után újra hírdetem!
Ha a vásárlás nem éri el az 1000 ft-ot, nem postázok, személyesen átvehető Balatonberényben a lakhelyemen előzetes egyeztetés után. Kérek mindenkit ennek tudatában licitáljon!
Licitet nem törlök, csak akkor licitálj, ha valóban vásárolni szeretnél!
Postázás csak vaterafutár mpl-lel, ennek díja:
Házhoz: 1460ft ft
Postapont/Postapont partner: 1325 ft
Posta automata: 820 ft
Ezek a saját dolgaim, amiket átnéztem, a hibákat feltüntettem, ennek ellenére mivel én is csak ember vagyok, előfordul hogy valami elkerüli a figyelmemet. Ha probléma van a megvásárolt termékkel, mindenképpen írj, hogy megoldást találjunk! Nem célom senkit sem megkárosítani!  


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2021-09-04 16:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése