2021. november 17., szerda

HP DeskJet Ink Advantage 3775 All in One multifunkciós wifi-s nyomtató - 1 Ft-ról! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Licitre bocsájtok egy HP DeskJet Ink Advantage 3775 All in One multifunkciós, wifi-s nyomtató készüléket!
Nekem van egy új, ezért nem foglalkoztam vele, mi a hibája, de amint a képeken látszik, mivel töltöttem a patronokat, valószinűleg belefolyhatott a fejték, ezért hibát ir ki bekapcsolásnál. Szerintem csak ki kell tisztitani és működik.
Egyébként szép állapotban van, nem régi, kb 1, 5 éves, kábelekkel (hálózati, USB) küldöm.
Telefonról is lehet vele nyomtatni kábeles kapcsolat nélkül, tud szkennelni és másolni is. Interneten részletesebb  leirást találsz róla.
Patron nélkül!
Eredeti ára kb 27-30 ezer körül van.
Ha villámáron viszed, állom a postát!
Átvehető Szegeden, vagy postázom bármilyen formában. Leütés után részletes emailt küldök.
 
Nézd meg a többi termékeimet is, rengeteg különleges ékszert, ékszer szettet töltöttem fel!
 
Ha kérdésed van leütés előtt, kérdezz nyugodtan!

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2021-11-18 11:08 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése